Stadskanaal en Vlagtwedde apart verder

30 september 2008

Stadskanaal en Vlagtwedde apart verder

Sinds 5 september is het zover. De afdeling Stadskanaal - Vlagtwedde gaat verder door het politieke leven als de afdeling Stadskanaal en de werkgroep Vlagtwedde.

Het is zover. Na een lange aanloop met veel overleg en vergaderingen is er, na het unanieme besluit op de Algemene Ledenvergadering van 14 juni jongstleden om de naam van de afdeling te veranderen, toestemming gevraagd aan het partijbestuur. Afgelopen 5 september heeft het partijbestuur hierover vergadert en toestemming gegeven om de naam te wijzigen van afdeling Stadskanaal-Vlagtwedde naar afdeling Stadskanaal en werkgroep Vlagtwedde.

Nu is het aan de werkgroep Vlagtwedde, natuurlijk met steun van de afdeling Stadskanaal, om ervoor te zorgen dat er in die gemeente genoeg leden komen om een afdeling in oprichting te worden. Dus woon je in de omgeving Vlagtwedde en ben je nog geen lid? Klik dan op deze link.

Als je dan lid bent en je hebt zin om bij te dragen aan de groei van de SP in Vlagtwedde dan kun je altijd helpen met acties, folderen en op markten onze boodschap voor een beter Nederland uitdragen. Natuurlijk zijn we ook blij met nieuwe leden uit andere omgevingen!

Aan de afdeling Stadskanaal is het natuurlijk om ervoor te zorgen dat ook in de Stadskanaal de SP blijft groeien zodat we met een gezonde afdeling met veel actieve leden in 2010 de kiezers misschien een extra keuze kunnen geven.