SP Stadskanaal staat met WENSPUT op vrijmarkt.

26 april 2009

SP Stadskanaal staat met WENSPUT op vrijmarkt.

Wensput SP

Op Koninginnedag, 30 april 2009, staat de SP Stadskanaal met een wensput op de vrijmarkt. De SP kraam staat in de Hoofdstraat in Stadskanaal, vóór de Wibra. Een prima plek, waar veel mensen langs lopen.
Iedereen, die een “wens voor Stadskanaal” heeft, kan die opschrijven en in de wensput gooien. Pen en papier liggen klaar. Met een “wens voor Stadskanaal” wordt de gemeente Stadskanaal bedoeld. Dus ook wensen voor Mussel, Musselkanaal, Alteveer, Onstwedde, Vledderveen en de buitengebieden zijn van harte welkom.

Het resultaat zal later bekend gemaakt worden. Mochten er wensen bij zitten, waaraan de SP Stadskanaal iets kan bijdragen, dan zal er actie worden ondernomen.
Maar de “wensen” zijn voor ons, als SP Stadskanaal, ook informatiemateriaal dat ons duidelijk maakt wat de mensen uit onze gemeente bezighoudt, waar ze zich druk over maken, waar ze zich zorgen over maken of welke mogelijkheden ze voor onze gemeente zien.
We hopen op veel goede ideeën!