Borger Odoorn heeft nieuwe moederafdeling.

7 februari 2013

Borger Odoorn heeft nieuwe moederafdeling.

Beste SP-leden, Hierbij ontvangen jullie een kort bericht met de meest recente ontwikkelingen omtrent de SP-werkgroep in Borger-Odoorn. Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van het volgende:

*NIEUWE MOEDERAFDELING*

Met ingang van 1 januari 2013 is de SP-afdeling in Stadskanaal de moederafdeling van onze werkgroep. Tot voor kort was die taak in handen van de afdeling Emmen. Helaas werkte dit niet goed, waarna is besloten om de begeleiding door Stadskanaal over te laten nemen. Met de afdeling daar werkten we vorig jaar al goed samen. Zo hebben we op de zaterdagmarkt en de verkiezingsmarkt gestaan en hebben we samen de verkiezingsposters in Borger-Odoorn verspreid.Dit jaar willen we samen proberen om als SP in Borger-Odoorn wat meerzichtbaar te worden. Hoe dit precies vormgegeven zal worden is nog niet precies bekend, maar het is waarschijnlijk dat we op een aantal jaarmarkten en andere evenementen in de gemeente zullen staan. Andere doelstellingen zijn, zijn die van harte welkom!

De voorzitter van SP Stadskanaal, Evert Idema, liet mij weten dat leden deze cursus worden de beginselen en de ideologie van de SP, samengevat in behandeld. Het is een erg interessante cursus en een goede basis voor alle te leren kennen.
Voor leden die in de buurt van Stadskanaal wonen is er de mogelijkheid om daar bij de cursus aan te schuiven. Heb je belangstelling voor het bijwonen
van de cursus, dan kun je dat aan mij laten weten.

Met vriendelijke groet,

Laurens Barkhuysen