SP-lidmaatschap; nodig en te doen!

26 januari 2015

SP-lidmaatschap; nodig en te doen!

Foto: SP

Lid worden van een politieke partij is hard nodig. Uw geldelijke bijdrage ondersteunt ons in het organiseren van acties, maakt het mogelijk dat wij de samenleving informeren over misstanden en andere mogelijkheden op politiek gebied, en uw lidmaatschap geeft ons een bestand waar wij gelijkgestemden in weten, en waar wij eventueel uit kunnen putten wanneer we ondersteuning nodig hebben tijdens campagnes.

Juist nu, in de veranderende politiek en verslechterende economie, hebben wij uw steun hard nodig. Of dat nou alleen een steunbetuiging is, of een wat actievere rol bij het flyeren, buurtbezoek of andere taken, maakt niet uit. Want we kunnen het niet alleen!

We horen vaak dat het lidmaatschap duur is. Maar bij de SP kan je al terecht voor slechts 5 euro per KWARTAAL! Dus wat houdt u nog tegen? Word lid van de politieke partij die bij u op straat staat, die niet bang is om tegengas te geven, die naar u luistert en met u meestrijdt!