Moonlight shopping 2015

28 december 2015

Moonlight shopping 2015

Iedereen sluit het jaar af op zijn eigen manier, zo ook SP Stadskanaal.
Al heel wat jaren zijn wij aanwezig tijdens de Moonlightshopping kerstmarkt in stadskanaal. Een geweldig evenement met veel sfeer niet alleen door de verlichting maar zeker ook door de muziek en de vele mensen die hier op afkomen.

Sp Stadskanaal deelde, zoals ieder jaar, warme chocolademelk en glühwein uit. We hebben onze jaarkrant uitgedeeld, zodat de bewoners van Stadskanaal goed op de hoogte blijven van onze activiteiten, zowel plaatselijk als landelijk.

Zo kunt u lezen over de lawaai actie tegen de afschaffing van de huishoudelijke hulp in Stadskanaal en , de actie tegen het windmolenpark in de mondenstreek. Maar ook onze landelijke aanwezigheid bij de TTIP demonstratie en de grote demonstratie van Red de Zorg door het FNV. De SP laat een duidelijk geluid horen en strijd voor en met haar inwoners voor een beter en sociaal Stadskanaal.

Bent u het net als wij niet eens met het neo liberale beleid in Nederland en lijkt het u een goed begin van het nieuwe jaar om daar iets mee te doen, sluit u aan bij de SP Stadskanaal en strijd samen met ons voor een leefbaar en sociaal Stadskanaal.

Wij wensen iedereen een goed en gezond 2016,

Met strijdbare groet SP “Knoal”.