Knoalster SP leden kiezen nieuw bestuur

13 januari 2019

Knoalster SP leden kiezen nieuw bestuur

Foto: Anton Reinders / SP Knoal

Op donderdag 10 januari hebben de leden van de SP afdeling Stadskanaal een nieuw bestuur gekozen.

De afdeling riep de leden op om zich kandidaat te stellen voor het afdelingsbestuur. Omdat de termijn van 2 jaar erop zat voor het afdelingsbestuur en dan is het gewoonte bij de SP om nieuwe verkiezingen te houden.

In het nieuwe afdelingsbestuur zal Anton Reinders de rol van voorzitter op zich nemen, Wim Orsel zal de functie van organisatiesecretaris op zich nemen. Samen met Evert Idema(penningmeester), Trijnie Visser(algemeen bestuurslid en Henri Veldpaus(algemeen bestuurslid) vormen zij het nieuwe afdelingsbestuur voor de komende 2 jaar.

Anton Reinders: "Het is een eer om verkozen te worden als voorzitter van de afdeling. Mijn voorgangers hebben een stevig fundament neergelegd. Onze opdracht is nu de afdeling verder versterken en verjongen. U zult ons op straat blijven zien, zodat we zichtbaar blijven onder de inwoners van de gemeente Stadskanaal. Ik heb hier ongelooflijk veel zin in!"