17 maart 2020

Foto: Anton Reinders

SP Stadskanaal neemt de nodige maatregelen in verband met het corona-virus.

Al enige tijd kunnen we er niet meer omheen het corona-virus heerst ook in Nederland. De maatregelen die worden genomen volgen elkaar in rap tempo op. Ook de SP Stadskanaal schort haar vergaderingen en scholingen per direct tot nader order op. Wij hebben inmiddels alle leden van SP Stadskanaal via mail op de hoogte gebracht van deze beslissing.

Mensen die tot de risicogroep behoren

De inwoners van de gemeente Stadskanaal die tot de risicogroep behoren en niet meer hun boodschappen kunnen of durven doen kunnen een beroep doen op SP Stadskanaal via luijken65@hotmail.com of via 06-48506399.

Ondernemers van Stadskanaal

De SP Stadskanaal wil alle ondernemers van Stadskanaal die gesloten zijn tot 6 april in verband met de maatregelen die zijn genomen sterkte wensen. Heeft u vragen dan kunt u contact opnemen via a.reinders.sp@gmail.com of via 06-26604934.

Tot slot

Wij willen één ieder die in de ziekenhuiszorg werkzaam is heel erg bedanken voor hun inzet om het virus te bestrijden en zorg te dragen voor de mensen die getroffen zijn door het corona-virus. We vergeten natuurlijk ook niet al die andere zorgtoppers er is voor hun geen keuze om thuis te blijven werken ook jullie bedank voor jullie inzet. #trotsoponzezorgtoppers

Het is al vaak gezegd, maar ook wij willen u op het hart drukken Houdt je aan de afgekondigde maatregelen. Hiermee zorgen we er met elkaar voor om de verspreiding van het virus zoveel als mogelijk te beperken. Het is nu de tijd om solidair te zijn en extra op elkaar te letten en te helpen daar waar we kunnen.

Met vriendelijke groet,

Anton Reinders